Tenta kl 2

Ja då sitter man här igen då, har en tenta om 3½ timme. Alltid lika roligt men denna gång är det en essä- uppgift. Fick välja mellan 4 skrivämnen och de lades ut igår så vi fick välja ett. Så jag ska skriva om feminismen, genushierarkin och homosexuella, man ska göra kopplingar mellan dem och analysera. Sånt tycker jag är så svårt att se. Men men, jag har iaf skrivit klart det och nu ska jag bara se till att komma ihåg texten tills jag ska skriva det vid 2- tiden. Men vet ni vad?! Sen är det helgen och jag är ledig i tre dagar. Nästa kurs är psykologi och jag har så stora förväntningar på den. Hoppas verkligen att läraren är bra.. Måste se till att fixa/ köpa böckerna också!
Men nu ska jag allt se till att sätta igång med memoreringen av texten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0