Söndag

Hmm, idag är det söndag, vilket innebär pluggdag. Detta för att jag, som vanligt sparar allt till sist. Så som jag brukar göra med andra ord. Men jag har bara 35 sidor kvar att läsa och sen ska jag sammanfatta alla 7 kapitel. För imorgon börjar vi läsa om den psykodynamiska delen i psykologin och då vill jag vara klar! 
I fredags var det idol på tv:en så då satt jag och Josefin hemma hos mig och smaskade i godispåsen.. (mest frukt för min del eftersom jag inte mådde så bra)! Jag kan ju lägga till "som vanligt då" igen! Igår hände det inte så mycket, jag och Linn tog oss ner till stan en snabbis.. jämt bara för att få komma ut och få oss lite luft.. Sen när jag kom hem insåg jag att det var dags att plugga.. även om jag verkligen inte ville. Så nu ska jag åter sätta mig med den kognitiva boken. Måste ju läsa klart den någon gång.. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0