Ja då var man sjuk igen då..

Jag fattar det inte.. jag var ju sjuk den första veckan som jag kom upp hit tillbaka till Östersund. Jag som aldrig är sjuk! Men nu r jag det i alla fall och jag kommer att missa det där "samtalet" i skolan idag om kognitiv terapi. Inte så mycket att göra åt, har  jämt kommit upp ur sängen och jag har ingen lust att sitta i en sal med en massa människor. Men jag ska förhoppningsvis ut en sväng sen med Linn, vi ska ta en promenad bort till Willy´s och ÖB, det ska bli kul men jag känner att jag vill vila upp mig först (bara ligga och ta det lugnt liksom).
Sen måste jag nog ner till apoteket och köpa mig treo och nässpray! Toppen, då blir man lite fattigare igen då. Fast snart kan jag tyvärr inte bli så mycket fattigare för snart är lånet slut :( Livet som shoppingberoende, eller så har jag helt enkelt ingen koll på mina pengar! Jag kanske går i sömnen och skänker bort dem.. hmm.

Jaja, ha en bra dag (ni som inte är sjuka)!


Kommentarer
Postat av: Sara

Shoppingberoende, hmmm känner igen det : ) haha ! Krya på dig så hörs vi sen, puss !

2008-10-10 @ 02:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0