Hear you me

Som jag skrev sist så skulle vi gå på bio men det blev inget så istället ska jag gå på den med Nathalie och Linda på torsdag efter att vi har gjort duggan.. Å, jag hoppas verkligen att den ska gå bra. Det måste den, annars blir det för många dåliga nyheter denna vecka. Ska väl egentligen inte säga så men jag vet inte hur den förra tentan gick, gjorde inte det bästa ifrån mig så det känns som om jag kommer att få komplettering på den :(
Sitter för tillfället och lyssnar på Jimmy Eat World- Hear you me.. låten var med i en film som jag tittade på igår! Om ni laddar hem den så ska den spelas på högsta volym :) Den är så mysig, hjärnan bara vandrar iväg och börjar få för sig en massa olika saker liksom..
Idag är vi i alla fall lediga så det passar perfekt med att sitta inne (igen) och plugga (igen).. tycker inte att man gör något annat men det är väl så livet ska vara när man studerar, inte sant!? Men samma helg som det är halloween så blir det fest, tror jag! Vi har i alla fall pratat om det för sen så åker en del av oss hem och så är det ju psykologi- tenta en vecka senare!
Men nu väntar boken om kris och utveckling på mig, måste bara släppa alla dessa tankar så jag kan plugga.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0