En kvällspromenad

Har just kommit nu, nästan i alla fall! Har varit ute och gått med Camilla och Linn.. i Camillas tempo. Och för er som inte vet vem hon är så har hon iaf hemskt långa ben vilket gjorde att jag mer eller mindre var helt slut efter 5 minuter. Men som tur så fick jag också upp tempot efter ett tag och de andra slapp höra mig klaga :) Det är synd att man inte går ut och går oftare för det är verkligen så sönt.. man behöver inte tänka eller göra någonting alls. Förutom att kolla sig för så att man inte blir överkörd av en cyklist..!
Imorgon eller på onsdag ska hela "gänget" och kolla på bio.. Rallybrudar, en film som är inspelad hemma i värmland, bland annat i Hagfors där jag bor, eller kommer ifrån :) Så den måste ni verkligen gå och se!
 Jaja.. det hela börjar närma sig sitt slut nu. Ska bara sammanfatta lite från den kognitiva boken (plugga) och sen ska jag sätta mig och kolla på CSI! Ska bli skönt med lite tv- tittande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0