Veckan hemma i Hagfors

Hmm.. ja då var det söndag igen då, och imorgon så åker jag med bussen upp till Östersund igen. För att plugga i en månad och 12 dagar innan det är dags att åka hem för jul! Tiden har verkligen gått fort, trots alla strider! Att vara hemma en vecka blev väl inte direkt vad jag hade tänkt mig.. men jag är väl van det vid det här laget! Men i fortsättningen så kommer det att bli ändringar, det kan ja lova :) Jag kom hem vid halv 4 i tis och då var det bara att börja plugga (igen).. vilket jag gjorde under ons och torsdagen också! På fredag skrev jag tentan till ungefär halv 1 och sen träffade jag Marie och hennes son Liam, helt underbar. Och det har han alltid varit men de andra gångerna som jag har träffat dem så har han bara gråtit och skrikit åt mig.. Men i fre så skarattade han hela tid och så log han så sött :) På fre kväll så var jag med min lillebror på bio, den nya James Bond. I lör så var jag och Emelie till Karlstad och sen träffade jag Marie (en annan vän) när jag kom hem! Och idag har jag bara tagit det lugnt och så ska jag fortsätta resten av kvällen.. Nu ska ja ta och hoppa in i duschen och sen ska jag titta på one tree hill och gossip girl!

Take care people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0