Ojoj

Antar att jag inte är den bästa personen på att uppdatera sin blogg.. men det är skönt att skriva av sig lite då och då! Kanske ska ta och berätta att den första snön kom förra veckan, tis eller onsdag natt. Fast det var inget som täcktes då, istället så har det kommit en hel del nu. Men det är faktiskt mysigt och fint :) Fast så säger jag varje år och efter en vecka eller två så är jag nöjd på den!
Idag var jag och flickorna och fikade förresten, vi var till tehuset (glass och en chai-latte), det var väldigt gott! Kul att träffa alla och bli lite uppdaterad om vad som händer runtom en :) Vi planerade även att vi skulle ordna ett eget julbord innan vi åker hem för julen, ett knytkalas kallas det nog mer. Vi ska alla fixa/ laga något, och så blir det som ett buffébord! Visst låter det roligt, längtar redan :)
Ja just det, måste kanske också berätta om den nya kursen. Skulle säkert kunna skriva en hel egen sida om den men ska jag sammanfatta kursen så är det nog de här orden som beskriver den bäst : Skittråkig, meningslös och onödig! Varför ska man ens lära sig det här (organisation för er som inte vet)! Hur ska jag ha nytta av den i framtiden i mitt arbete? Och sen så kan ju läraren inte ens lägga upp ett riktigt schema för kursen.. någon föreläsning här och där, 4 artikel seminarium (som man får poäng för bara man går dit och sätter sig, och utan att säga något) och som toppen på kakan (el vad man nu säger) så ska vi ha hemtenta kursen. Man behöver ju inte ens gå på de få föreläsningar som han har lagt ut och sen om man vill så kan man bli klar med hemtentan två veckor innan vi slutar kursen! Helt otroligt liksom.. tror inte ens att läraren vet själv vad han gör!
Jaja, nu ska jag koppla av och kolla på fotbollsgalan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0