Helgen + Hagfors

Ja då var helgen över då.. och imorgon kl 7 åker jag med bussen hem till lilla Hagfors! Ännu en spännande resa med ett ovetande resultat! Har just packat klart och fixat alla saker som ska med.. är ju bara hemma i sex dagar så det gick ganska så fort! Ska även göra psykologitentan hemma.. så nu ska jag föröka plugga i två dagar, lycka till Johanna. hehe, tack! I helgen var det ju halloween och fest hemma hos Bita, och sen bar det av till Plaza. Förfesten var ju som vanligt det roligaste på kvällen, det är så trevligt att sitta och snacka med alla för sen när man går vidare så ser man knappt varandra igen. Det va så j***a mycket folk på Plaza alltså, för det första var det världens längsta kön när vi kom dit vid 11- tiden och sen när vi väl kom in så var det nästan omöjligt att röra sig åt något håll. Men det var iaf en kul kväll och en massa människor som hade klätt ut sig till ära för kväll :) Det finns allt en massa lustiga typer ute i världen också.. Sen på söndag så tog jag det faktiskt väldigt lugnt, mådde för det första inte så bra, fast det är väl ganska så väntat då man dricker alkohol ca 4 gånger/ termin.. hehe, det märks att man pluggar (termin/halvår)!
Hmm.. jaja, nu ska jag göra mig en kopp kaffé och titta på CSI och sen ska jag sova (upp kl 6) jippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0