Vad som händer under resten av veckan

Idag har det inte hänt så mycket, har haft föreläsning om den kvantitativa metoden och jag måste säga att ja verkligen inte gillar denna kurs. Den är så otroligt tråkig.. en bra kurs för den som vill bli forskare eller nåt! Men inte för mig :)

Imorgon kl: 11 ska jag fika med Camilla och Linn på "vårt fik", sen kl: 2 ska jag och Linn på möte för oss som vill bli faddrar för nästa termin till hösten. 
Torsdag- Föreläsning på morgonen. Möjligtvis "sopptorsdag" senare på kvällen..
Fredag - Heldag med Linn: Laga mat, titta på film och äta godis!
Lördag - Ska jag och Linn till Frösön. Är fest i Lindas korridor
Söndag - Träffa Linn och Micke för att diskutera intervjufrågor till den kvalitativa uppgiften vi fått

Så ser min vecka ut!
P.S. det har snöat här i två dagar.. bara små snöflingor dock 


Kommentarer
Postat av: Tezzie

Du skriver bra, fortsätt med det!

2008-05-13 @ 20:50:21
URL: http://royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0