Torsdag

Idag började jag kl 8 och gick upp vid 7- tiden.. jag var så otroligt trött :( Jag har mer eller mindre suttit och sovit på dagens föreläsning! Men det kan också ha berott på att den var jävligt tråkig eller helt enkelt för att jag inte fattade ett dugg! Efter det träffade jag Kickan och köpte en av böckerna som vi ska ha till kursen.. har en kvar nu som jag ska köpa! Sen finns det inte längre någon ursäkt att inte plugga :( Fast känner jag mig rätt så kommer jag nog på någon! Idag åker Linn och Camilla hem, kul för dem.. men inte för mig! Jag vet i alla fall att jag måste städa lägenheten i helgen och börja plugga (slå upp boken)! Tror de andra skulle på "sopp- torsdag" ikväll, fast det känner jag inte för! Blir nog en lugn hemma- kväll.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0