Tisdag kväll

Vet att jag har sagt det ett par gånger nu men det tål att sägas igen: Dagarna går så fort.. alltså vart tar de vägen egentligen?! Hmm.. Idag efter att jag vaknat och gjort mig i ordning så bestämde jag mig för att ta en promenad bort till ÖB.. hade för mig att det var en ganska bra bit att gå dit men det visade sig ligga ca 10 minuter från mig :) Handlade en hel del där faktiskt.. fotoalbum, ramar, 2 skålar, ljus, servetthållare och lite städsaker till lägenheten. Konstigt att man inte handlar mer där när man är fattig student, för det är ju trots allt väldigt billigt där! Jaja.. det var de! Fick ett rejält skavsår på hälen på hemvägen därifrån.. vet inte varför jag berättade det, hoppades nog på medkänsla :) Ska snart gå och lägga mig men först ska jag titta på en film.. vilket börjar bli en vana! Men imorgon ska jag börja plugga för då är det bara en vecka kvar till den sista tentan för terminen --> sommarlov!

P.S Idag fick jag mina efterlängtade foton! Så nu har jag satt in dom i mitt nya, billiga och snygga fotoalbum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0