Soppkväll

Glömde visst skriva igår när jag kom hem.. va hemma vid halv 1 så jag hoppas att ni förstår! Somnade mer eller mindre direkt när jag la ner huvudet på kudden :) Satt och kollade på filmen I Am Legend igår när Linn skrev och frågade om jag skulle med till Oscars! Ville ju inte vara otrevlig så jag följde med! Träffade Linda, My, Bita och Cherry när vi kom dit, va inte så mycket folk där men vi hade trevligt i alla fall. Va kanske inte så social (berodde på att jag var otroligt trött), men timmarna gick fort! Lite senare på kväll kom det ganska många från klassen vilket gjorde kvällen lite roligare! Det är lite kul att sitta och kolla hur andra beter sig i fyllan, det vill säga de som var kvar och inte behövde gå hem :)

Idag har jag pratat med en tjej som jobbar på manpower, de söker ungdomar till 118 100.. sitta och skriva sms hela kvällarna, hmm.. något som jag är bra på i alla fall! Tiderna var väl inte så roliga.. börjar kl: 17´00 och jobbar kvällen och sen så jobbade man tydligen på helger också. Det positiva är då lönen som kommer i slutet på månaden :) Så jag skulle skriva upp mig och så skulle vi höras om en vecka för intervju och se om det hade kommit in flera jobb, något som intresserade mig mer!

Ikväll blir det filmkväll hemma hos Linn! Ska bli kul och se hur vi ska komma överens om en film alla :) Men om vi fixar det får ni reda på imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0