Söndag kväll

Oj vad klockan är mycket.. har egentligen inte så mycket att skriva om denna dag/kväll! Har tagit det hemskt lugnt, hade ju tänkt mig att jag skulle plugga men det blev inte så mycket av det, tyvärr! Var hem till Linn tidigare idag, gruppen skulle träffas där! Blev inte så mycket gjort för min del, eftersom jag fick lov att springa iväg och handla innan affären skulle stänga! Det värsta utav allt var när jag stod i kassan och skulle till att betala! När jag tog upp min plånbok ur väskan för att ta fram kortet så fanns det inte där.. det var helt enkelt inte där! Gissa om jag fick panik!? Som tur så kände jag i jackfickan och där låg det! Hade glömt det där sen gårdagen :) Trodde verkligen att jag skulle ha fått en hjärtattack! Så det var min dag det! Just det, vi hade typ snöstorm här upp idag, varade i ca 5 minuter, riktigt trevligt, i mitten av maj och allt :)
Har tittat på filmerna "På smällen" och "Ond aning" idag för att få tiden att gå! Det hjälpte faktiskt :) Men nu ska jag gå och lägga mig, kände att jag blev hemskt trött nu! Har föreläsning vid 10- tiden imorgon om kvalitativ metod! Måste vara pigg för att fatta något då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0