Söndag igen

Jag kan inte förstå hur veckorna kan gå så fort här uppe.. Men om en vecka så åker jag hem till lilla Hagfors en kort sväng! Ska hem och göra tentan där och sen ska jag träffa några vänner innan jag åker upp igen! Fast än så länge så vet jag ju inte om jag åker upp igen, det beror ju på om jag får jobbet eller inte! Ja just det, idag är det ju mors dag.. jag har faktiskt skrivit och sagt grattis och igår ringde jag min bror och påminde honom om att köpa blommor till mamma :) Det gick visst inte så bra för Perrelli igår, fast det trodde jag inte att det skulle göra heller, tyvärr! Själv så tittade jag på American pie 4 på 3:an, det var lite roligare att kolla på :) Idag ska jag sätta igång och plugga, har inte gjort det på ett par dagar nu så jag måste verkligen börja nu! Hur tråkigt och lite jag än fattar så är det ett måste :( Men jag ska i alla fall försöka ta mig ut en sväng idag, det är riktigt fint väder ute! Skönt..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0