Onsdag

Idag råkade jag vaknar kl 9´20 och min grupp skulle träffas i skolan vid 10- tiden, så jag kom lite senare! Men det verkade lugnt, tror jag i alla fall. Vi har kommit riktigt långt får ja lov och säga, nu har vi bara själva resultatet kvar att skriva. Ska nog inte säga "bara" men det är ju vad vi har kvar! Och det känns riktigt bra :)
Känner mig helt slut idag, vet inte om det beror på vädret eller att jag blev väckt av väckarklockan, antagligen det sistnämnda! Skulle egentligen träffa Camilla och Linda hemma hos Linn idag och laga middag, en sist kväll som alla är samlade i Östersund innan sommaren, men jag orkade verkligen inte. Jag vet, jag är jättetråkig, men jag kan inte hjälpa det, är född sån :) Så istället har jag just kollat på film och nu ska jag försöka plugga, i alla fall läsa ett kapitel i boken.. Har inte så höga förväntningen på mig, kanske märks :)
Ja just det, idag ringde det om sommarjobb här uppe i Östersund, fick en liten kort intervju på telefonen: Vad är dina positiva och negativa sidor? Jag hade ingen aning om vad jag skulle svara. Sa typ att mina negativa sidor var att i vissa situationer kan jag ha en kort stubin.. och det ville hon att jag skulle vidareutveckla :) Men det gick bra i alla fall så nu på fredag ska jag på en till intervju! Håll tummarna för mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0