Nobody is perfect..

Kom verkligen inte på någon bättre rubrik..  Idag har det varit en sån där dag då man bara vill skrika och aldrig sluta. Har varit på dåligt humör större delen av dagen, av en händelse! Som egentligen började förra veckan! Men men.. alla är vi väl lite irriterade någon gång! Tycker nästan lite synd om Sara som får lov att höra mig klaga på både det ena och det andra! Så jag hoppas att du vet vännen att jag står ut med ditt klagande också, även om det är ca 5 gånger/år och mina klagomål rör sig mer runt 5 gånger i månaden :) Idag har jag faktiskt börjat plugga, tro det eller ej, men det har jag. Har nog skrivit det ett par gånger skulle jag kunna tro men nu står jag på startlinjen och om en vecka är jag i mål :) Nu på måndag så åker jag hem till Hagfors och jag hoppas att det blir ett varmt mottagande! Har ju inte varit hemma på snart två månader, beror till största del på att jag verkligen trivs här uppe. Fast jag ska väl inte säga för mycket för om några månader kommer snön och kommer jag antagligen inte skriva något om att jag trivs här uppe :) Men nu ska jag gå och lägga mig, ska ju tyvärr upp kl 7 imorgon, för en redovisning som min grupp inte ska göra.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0