Middag på O´Learys & vidare till Plaza

Kan ju börja med att säga att jag är hur trött som helst.. dagen började kl 7 och det är inte så vanligt i mitt liv! Hade tentan idag kl 8 och den gick ganska så bra, jag hoppas att jag klarade den fast man ska inte säga för mycket för då blir det säkert omtenta på det hela! Vet att jag svarade fel på en fråga och att jag glömde tillägga något på en annan.. men men. Man kan ju inte komma ihåg allt :)

Efter tentan gick jag och Linn ner till stan för lite shopping.. köpte en liten svart klänning och smycken från guldfynd! Tänkte att jag ska ha det imorgon när vi ska ut och festa :) Efter shoppingen skulle vi till O´Learys och äta middag, det blev buffé, en väldigt blandad en! Fick även träffa Lindas bästa vän, Lotten från Göteborg, en trevlig och pratglad tjej :) Och Camilla sin kille på besök! Sen gick vi vidare till Plaza på "happy hour".. beställde mig en redbull vodka med jägermeister, det var en drink som fick det hela att bli roligare.. men tyvärr hjälpte det inte för jag var så otroligt trött.. Så kl 9 gick jag, Camilla, Tommy och Sofia hem, vi som alltid går hem först med andra ord :)

Imorgon ska vi först hem till Linn och sen bär det av till O´Learys..

P.S.. jag känner mig väldigt irriterad på blondinbellas blogg.. och allt hennes prat om moderaterna! Tycker verkligen att hon bara pratar en massa strunt.. när hon har levt ett vanligt svenssonliv el på ett studielån efter att räkningarna är betalda, då tycker jag att vi kan börja diskutera det hela! Kan slå vad om att hon har ändrat åsikter då och gått över till rosornas parti.. D.S

Vi höras/ Hoppas att ni med får en bra helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0