Måndag "igen"

Har mer eller mindre just gått upp ur sängen och nu ska jag fortsätta plugga där jag avslutade igår ikväll.. har ett kapitel kvar att sammanfatta och sen ska jag fortsätta läsa boken, det är så kul :) Jag försöker intala mig det så att jag ska fortsätta läsa.. Just det, igår skickade jag äntligen in mina bilder för framkallning, tror att de kommer nu i veckan! Stod att det skulle gå väldigt fort i alla fall så jag hoppas att de snart ligger i brevlådan! Denna dag är en sådan dag som jag måste fixa en massa saker, posta räkningarna, upp till ica och skicka tillbaka det jag beställde i förra veckan och sen skulle jag behöva köpa en ny pyjamas och ett par nya leggins, måste köpa det innan jag åker hem! Måndag är en sån tråkig dag, hmm.. verkar som det blåser en hel del ute också! Jaja, hoppas att er dag blir roligare :)


Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag :)
saanzil.blogg.se

2008-05-26 @ 11:59:59
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0