Madagaskar/skopunkten/jättefint väder

Så ser min dag ut! kom upp för ca en halvtimme sen, att jag har sovit så länge beror på att jag gick och lade mig väldigt sent igår natt! Men nu är jag i alla fall uppe och ska titta på film Madagaskar, samtidigt som jag äter frukost/lunch :) Idag är det verkligen ett underbart väder ute, i alla fall när man tittar ut genom fönstret :) Efter filmen ska jag ner till stan och möta upp de andra vid bussen för att åka till skopunkten. De hade invigning i tors så jag hoppas att de har lite skor kvar till mig :) Sen under resten av dagen så vet jag inte vad som händer.. måste ju göra den där duggan också, tyvärr! Och sen så måste jag försöka börja plugga lite, har inte gjort det på ett par dagar nu! Sen är det ju självklart Eurovision ikväll och det ska jag ju inte missa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0