Intervju och shopping

Vilken kombination alltså! Intervjun som jag hade tidigare idag gick faktiskt riktigt bra, det blev inte så stelt som jag trodde att det kunde bli! Det gick hela gick lättsamt :) Efter intervjun så träffade jag Linda, Bita och Sofia nere på stan fick, bara för att säga hej men det slutade med shopping istället! Det finns ingen stoppknapp på.. men jag köpte i alla fall två klänningar på indiska. Ni hörde rätt: indiska, jag har aldrig i hela mitt liv köpt ett klädplagg där, allt är så konstigt och udda. Men tydligen så finns det något där för mig också! Blev faktiskt riktigt nöjd :) Ikväll händer det inte så mycket. Om ca en timme så ska jag tvätta! Alltid lika roligt, eller inte.. sen ska jag nog sätta på en film och bara ta det lugnt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0