Igår..

var det verkligen underbart soligt ute! På morgonen hade vi vår första föreläsning på den nya kursen, någonting om forskning och metod. Tror inte att det kommer bli världens roligaste kurs men läraren verkar rätt schysst! Efter det gick jag, Linn och Camilla ner på stan, eller de följde med mig för jag skulle köpa skor och ett par solglasögon! Vilket jag hittade efter många om och men :) Sen gick vi ner till badhusparken och solade och åt sallad.. efter det gick vi vidare och köpte mjukglass och gick upp till skolan och fortsatte att solade där (spelade även Uno).. Ganska så kul eftersom jag vann :) På kvällen samlades alla för då var det dags för grillning hemma hos mig! Fläskfilé och potatissallad, Mmm! När klockan var jämt före 9 var jag trött och sa god natt.. så de andra gick hem till Camilla och fortsatte kvällen där. Kom att tänka på det idag att det kanske verkade som om jag slängde ut dem, men det var verkligen inte min meningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0