Huvudvärk/ensam/eurovision/intervju

Har så otroligt ont i huvudet idag och jag vet inte vad det beror på. Kanske för att jag "flög" upp ur sägen imorse när jag insåg att jag hade sovit alldeles för länge! Dagens föreläsning började 8´15 och jag vaknad jämt före halv 9, så man kan säga att jag fick lite bråttom :) Men jag var i skolan jämt efter 9 så jag får lov att säga att det gick fort i alla fall! Hade tydligen inte missat något så jag kunde tydligen ha legat kvar i sägen! Men efter föreläsningen så träffades gruppen och skrev nästan klart hela arbetet, har bara analysen kvar nu! Får lov att säga att jag är stolt över oss alla, det är lite skillnad mot förra gruppen jag var i. Hmm, ganska så stor skillnad om jag ska vara ärlig! Sen har jag och Linn sprungit runt i alla mataffärer typ, fråga inte varför! Så nu under resten av dagen så händer det inte så mycket! Hade tänkt att jag skulle försöka plugga om huvudvärken kan släppa någon gång, annars kanske en promenad hjälper! Idag åkte Camilla och Linn hem, så nu har jag några dagar för mig själv :( Fast imorgon var jag bjuden till Linda ute på frösön, de skulle dricka vin och stå på händerna! Men jag kan lova att jag inte tänker göra det! Ska ju på intervju imorgon, igen! Fast denna gång skulle jag ta med mig mina betyg och referenser. Har mina betyg hemma i en kartong i Hagfors, så hoppas att det inte gör allt för mycket! Ikväll ska jag titta på den andra semifinalen av Eurovision Song Contest, måste ju se hur det går för Perrelli :)    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0