Hänt mycke idag

Idag vaknade jag vid halv 11.. hade fått ett sms från Camilla som frågade vad vi skulle hitta på! Jag tittade ut genom fönstret och på så sätt kunde jag utesluta att gå ut och sola! Vi har haft skitväder här nu i en vecka förutom i måndags då vi grillade! Men Camilla kom på att vi kunde gå ut och äta lunch, så det fick bli Kinarestaurang. Första gången för min del, fast det visade sig att stället var hur litet som helst, även buffén :( Det var en besvikelse helt enkelt! Sen gick vi vidare för att hitta ett nytt ställe att fika på, det börjar bli lite dyrt att fika på paus hela tiden! Så idag gick vi till tehuset, som nu är vårt nya fik :) Det var verkligen jättemysigt där och framför allt lite billigare! Efter det gick vi en vända på stan innan affärerna stängde!

Imorgon är det den andra dagen på den nya kursen och jag ska köpa en av de böcker som vi ska ha! Sen ska jag bara försöka få tag på den andra också! På fredag är vi lediga "igen", vi har bara 10 föreläsningar på denna kurs. Imorgon åker Camilla och Linn hem :( Fast nu ska jag gå och lägga mig, börjar kl 8 imorgon! Och jag ska ta mig upp, lycka till säger jag bara :)

Kina- bufféoch sen marängswiss till efterätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0