Fredag

En lugnt och stillsam dag! Bra sammanfattning.. Idag har jag haft tid för mig själv, vandrat runt lite på stan, träffade Sofia och Bita, shoppat och satt upp mina tavlor :) Jaja, på stan köpte jag en pyjamas och ett par svarta leggins som jag ska ha med mig hem, eftersom vi mer eller mindre inte har några affärer att köpa sådana saker i! Som sagt så träffade jag Sofia och Bita, vi var och köpte oss glass, sen åkte de hem och jag gick vidare och handlade! När jag äntligen kom hem tillbaka tyckte jag att det var tid att få upp mina tavlor som jag hade med mig hit när jag flyttade! Har bott här i en termin nu och mina tavlor har legat i skrivbordslådan! Så idag köpte jag en hammare och satte upp dem.. de sitter lite snett och i olika höjder men de sitter i alla fall på väggen :) Det har helt enkelt varit en lyckad dag! Ja just det, jag ringde idag om sommarjobbet och de var inte klara än. De hade tydligen flera intervjuer på måndag förmiddag också så de skulle ringa! Fast nu ska jag faktiskt sätta på en film innan jag lägger mig, för det kunde ni aldrig gissa, eller hur? :)

Natti Natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0