En morgonpromenad i vårvädret

Idag vaknade jag vid 10- tiden och bestämde mig för att ta en morgonpromenad innan solen hann gå upp helt! Men jag hann inte.. höll på att koka ute i solen och i det snabba tempot! Men men.. det känns så skönt när man väl kommer hem igen och gjort något nyttigt :)
Jag hoppas verkligen att Linn och Camilla får bra väder nu när de har åkt hem.. här står solen högt på himlen och det är riktigt varmt ute :)
Ikväll kl: 7 ska jag tvätta.. inte så roligt men det är ett måste när man knappt har kvar några rena kläder i garderoben! och Linda och de andra ska grilla ikväll på Frösön. Får se om vi skulle hitta på något imorgon istället :) Fast nu ska jag äta lunch (istället för frukost)..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0