En helmysig lördag

Igår var det en trevlig dag.. hade full upp hela tiden men det är bättre än att sitta hemma och inget göra! Började dagen med att plugga och sen gå upp till skolan för att skriva ut.. Det var kul att se att det var fler än jag som var så engagerade i att plugga på en lördag morgon :)
Sen träffade jag Linn nere på stan för lite shopping innan vi skulle göra duggorna, ett test helt enkelt! Köpte en foundation och sen en ljusgul sjal från Rut, har tittat på den hur länge som helst! Så nu är den äntligen min! Efter den långa, jobbiga shoppingen kände vi oss lite hungriga så vi gick till Donken och köpte med oss mat att ta med oss hem till Linn :) Sen kom Micke över och vi gjorde duggorna! Alla klarade den.. sen började vi diskutera hur vi skulle göra med den kvalitativa uppgiften som vi hade fått i skolan.. det är så att vi ska intervjua 2- 3 personer om ett visst ämne och sen skriva ihop allt på 3-5 sidor! Tror att det kan bli riktigt kul och med vårat "höjdarämnen" dessutom :) 
När klockan började närma sig halv 7 insåg åde jag och Linn att vi var ganska så hungriga.. så det fick potatisgratäng och kycklingfilé och sen blåbärspaj till efterrätt (då var klockan 11 på kvällen).. Det var helt enkelt en toppenkväll! Medans vi åt vår goda blåbärspaj (som inte fick plats i ugnen) tittade vi på filmen Good Luck Chuck, den var helt ok, det var en hel del sex i den men det jämnades ut med allt skratt.. Linn vrålade av skratt halva filmen typ, vilket var bra för min del för då somnade jag inte :)
Kom hem jämt före kl 1 inatt och då somnade jag direkt jag lade mig i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0