Den lediga dagen

Som sagt, idag har vi varit lediga. Riktigt skönt faktiskt måste jag säga, man behöver sådana dagar också för att man ska orka med! Idag när jag vaknade kl: 10 så fick jag se att det snöade ute! Det var som om man hade vaknat upp mitt i en mardröm! Men igår skrev jag att jag skulle och fikat med Camilla och Linn idag och det har jag just varit och gjort! Träffade dem vid 11- tiden och så gick vi till Tehuset, det är så mysigt där :) Köpte först en kycklingsallad och den var så otroligt god, den kan jag verkligen rekommendera! Sen beställde vi efterrätt, något man bara måste ha! Hur mätt man än är :) Så då köpte jag en kaffe och en morotskaka! Den var lika god den! Så sammanlagt har jag suttit på ett fika i nästan 6 timmar idag.. har pratat om allt mellan himmel och jord, saker som bara vi flickor kan fundera över :) Hmm.. nu har ni något att fundera över killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0