Dagens nyheter...

Jag klarade min tenta :) Fast denna gång så var jag inte lika nervös som jag var förra gången då ja skrev. Hmm, hör på mig :) Låter nästan som om jag visste att jag skulle klara den! Men ska jag vara ärlig så tror jag att jag inte var nervös just därför! Det kändes jättebra när jag skrev den.. så varför inte. Man måste väl få ha sådana höga tankar om sig själv! Eller? Blev lite besviken att jag fick 1½ poäng ifrån ett högre betyg men men.. tar igen det på nästa tenta! Hmm, I wish :) Fattar som sagt inget av det som vi håller på med nu och på torsdag är det dags för nästa dugga, lycka till Johanna säger jag bara! Så förutom det så har det inte hänt så mycket.. Pratade med mamma idag en längre stund, hon hade däremot en tråkig nyhet att berätta. De hade gjort sig av med hundarna där hemma. Det var för ca två veckor sen fast mamma hade inte orkat berätta det förs nu! Två av hundarna var jakthundar och de vet jag ärligt talat inte ens namnet på, den tredje är en liten, galen och ful terrier som jag verkligen inte tyckte om! Förstår inte vad folk tänker som skaffar sådana hundar. Så vad tänker ni egentligen? Ärligt talat :) Men lille Viggo, han som trodde att han var liten, han var min favorit, en riktig teddybjörn de! Det roliga är att han är en St. Bernard.. Jag hoppas att ni får ett bra liv där ni är nu.. 
Nu ska jag kolla på CSI på kanal 5 och sen ska jag titta på en film innan jag ska lägga mig. För imorgon ska jag plugga och det är ett måste sen hoppas jag verkligen att gruppen ska träffas och börja med vårat arbete i kvalitativ metod!



Take care people 


Kommentarer
Postat av: Sara

Superkul med tentan : ) Duktig du är !! Det kommer gå bra på nästa med ska du se, dags att sova . ) Sov gott, pussar

2008-05-19 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0