Dagen efter... ;)

Igår var den efterlängtade festen som jag hade väntat på så länge.. hade hur kul som helst hemma hos Linn! Blev en lite väl för djup diskussion för en förfest under kvällen! Den passade verkligen inte in där, speciellt inte när personerna druckit alkohol dessutom! Man ska aldrig säga något som man inte kan hålla! Man blir så besviken då!
Efter förfesten hemma hos Linn gick vi i alla fall vidare till O´Learys.. hade hemskt kul tills jag började nyktra till, hemskt att säga så.. men det är aldrig roligt att festa och vara nykter! Hur gammal man än blir! När det slutade kl: 02 så fick jag reda på att killarna från E.M.D (alltså Eric, Matthias och Danny) var där, av en svävande Linn :) En annan kompis från klassen som var med oss ut, gick fram och frågade Matthias om vi fick ta ett kort på honom tillsammans med oss.. De roliga är att jag kanske låter som ett fan men jag hade ingen aning om vem har var förs jag såg honom igår! Tyvärr så han Danny och Eric gå iväg innan vi hann fram med kameran :)

Ja just det.. fick just reda på att min kusin Ida har fått barn, en liten pojke! Så grattis..
Thanks girl's for a great night out!   

Dagens låt: I´m yours - Jason Mraz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0