Dagen började inte bra..

Har knappt sovit något inatt, jag har alltid svårt att sova när jag vet att jag ska upp tidigt, vet inte varför men så har det varit så länge som jag kan minnas! Skulle upp kl 7 idag men jag orkade verkligen, sen vaknade jag igen efter kl 8 men då somnade jag om, med mobilen i handen :) Sen ringde Linn och väckte mig en timme senare, vi skulle vara hos Per, vår lärare för att redovisa vid halv 11! Så det vara bara att gå upp och fixa till sig, var hur trött som helst och hade skitont i magen :( Snacka om att jag tycker synd om mig själv, något som jag tyvärr är bra på :) Kanske märkt det ni också.. Men men, jag kom i alla fall i tid och träffade Linn och Micke hos Per, själva redovisningen tog ungefär 2-3 minuter! De 2- 3 minuterna släpade jag mig upp ur sängen för och inte f*n ............ Hmm, jaja, nog om det :) Eftersom klockan bara är halv tre så har det inte hunnit hända så mycket idag! Har varit till Sia och shoppat lite, köpte ett par svart örhängen från Pilgrim till mig själv och sen köpte jag ett svart, runt fat och ljus till det! Blev faktiskt jättefint.. Men nu måste jag fortsätta och plugga, har hur mycket som helst att läsa igenom!
Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0