Willy´s

Idag har jag jobbat på Willy´s, de behövde personal för att lasta upp varor så de ringde manpower och de ringde mig och frågade om jag ville jobba där idag! Det gjorde jag mer än gärna och svaret ångrar jag inte! Hade verkligen kul där idag, kände inte en själ men de var så snälla och trevliga allihop :) Men jag måste säga att jag underskattade deras arbete lite.. är helt slut i hela kroppen! Vilket jag måste medge att jag redan var efter 5 timmars arbete! Men som sagt så var det i alla fall hemskt kul att arbeta där! Och det skulle vara kul att göra det igen, men det är tyvärr inte så troligt :(
Jaja, detta var min dag det! Men nu ska jag titta klart på filmen och sen lägga mig och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0