Tillbaka...

Ja då var man tillbaka i Östersund igen då.. saknar faktiskt Hagfors. Men men, vad gör man inte för lite pengar i tillvaron?! Gick upp vid halv 8 idag för att pappa skulle skjutsa mig tidgt till Malung för att han skulle hem tillbaka så fort som möjligt så att de kunde åka iväg till Karlstad! Så jag satt i alla fall i Malung i 2 timmar och 20 minuter och väntade på bussen som skulle ta mig till Mora! Men i alla fall.. bestämde mig för att få tiden att gå och tyckte att det bästa sättet vara att ringa till någon/några! Men för att ringa så behöver man en mobiltelefon, vilket inte jag hade för att jag hade glömt den hemma hos pappa :( Trodde mer eller mindre att jag skulle bryta ihop när jag upptäckte det! Men jag kunde ju inte göra så mycket åt saken.. så jag fick använda mig av en telefonkiosk och ringa hem.. så nu är min mobil på posten eller förhoppningsvis på väg upp till mig.. Så nu vet ni det alla :)
Imorgon kl 1 ska jag och skriva på ett kontrakt för sommarjobbet och sen efter det ska jag gå och hälsa på Bita på make up store, se vad hon har för sig! Sen kl 5 ska jag på min första kurs, håll tummarna att jag klarar den annars så får jag inget sommarjobb i alla fall :( Positiva tankar nu.. 
Fast nu ska jag gå och lägga mig.. jobbigt att inte veta hur mycket klockan är till morgonen, måste upp och sätta på datorn, jobbigt! 
Nattti natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0