Solbränna & Österund

Jaja.. idag gick jag upp vid halv 11, vet inte hur det kan komma sig att jag orkade sova så länge! Men men, efter det åkte jag i alla fall upp till mamma i Geijersholm! Hemma hos mamma gjorde vi oss glass och jordgubbar, och gissa om det var gott.. Årets första jordgubbar :) Sen påbörjade vi maten och undertiden de som de fixade sig själv på spisen så gick jag ut och solade och läste i min nyköpta bok! Efter två timmar i solen och skuggan insåg jag att jag började bli lite väl röd om armar och ben så då gick jag in! Det roliga med det hela var att jag hade haft min solglasögon på mig hela tiden och så hade solen bara tagit i halva ansiktet! Så nu ser jag ut som Jokern i Batman.. alla har skrattat åt mig, till och med tanten i kassan på Ica :) Men men..
Idag ringde de i alla fall från Östersund om jobbet.. jag fick det så nu åker jag upp tillbaka imorgon igen! Ska faktiskt bli kul! Ska träffa Bita, Linda och Sofia när jag kommer upp på kvällen för alla utom Bita åker hem då! Så då är det bara jag och Bita kvar där uppe! Fast först så ska jag klara den första kursen innan jag får jobbet! Hon som jag pratade med sa att det flesta klarar sig men att en i varje grupp alltid brukar kugga :( Hoppas att det inte blir jag!
Men nu ska aj gå ner och sätta mig med de andra och kolla på CSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0