Parken eller Brygga

Ja då var man hemma nu då som sagt.. får lov att säga att det är ganska så skönt! Och på måndag så får jag reda på om jag ska åka upp igen till Östersund, på ett sätt vill jag det för jag har alla mina saker där men som sagt så är det ju skönt att vara hemma nu!
Ska snart ta och börja fixa till mig, i alla fall platta håret innan Sara kommer. Ska äta tacos ikväll och sen gå ner till bryggan eller parken, jag vet inte riktigt än! Vill gå dit som det är mest med folk, hagforsingar! Länge sen man såg de :) Fast ska jag vara ärlig så tror jag inte att något/någon har förändras :) Jaja, jag får nog lov att börja nu, om jag ska hinna med detta!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0