Lördag

Igår var det en bra dag.. en underbar dag till och med, mycket sol och sköna vänner! Vaknade rätt så sent igår faktiskt, vid halv 12 tror jag det var! När kl var halv 3 fick jag springa ner till stan för jag skulle köpa med ett par gardiner till Camilla :) Fast hon hade sett två helt olika gardiner och slagit ihop dem.. så det blev inga! Sen var jag och hämtade ut min bussbiljett nere vid tågstationen och sen gick jag hem till Linn och gjorde den tredje duggan om den kvalitativa metoden, fick ett fel, tack Linda :) Hos Linn blev jag kvar ett tag, för att dra ut på tiden men sen fick jag skynda mig hem! Linda hade ringt och sagt att vi skulle hänga med hem till Jina, de skulle ut och festa men det orkade jag inte, men jag ville i alla fall följa med, det var ju ändå sista kvällen med flickorna :( Jag och Linn följde med dem på väg och sen gick vi till donken och Linn köpte mat! Sen gick vi bara runt på stan och tittade på folk.. måste nog säga att igår såg jag nog bland det vidrigaste jag någonsin sett!
Det kändes så otroligt konstigt att det var sista gången man var där med vännerna (på stan alltså).. Så nu är det tre hela månader innan vi ses alla igen! Men jag hoppas att alla kommer att kunna ta sig tid för att träffas i sommar! 
Sen gick jag och Linn vidare till parken för att titta på alla studenter som satt där och festade och sen vidare hem till Linn igen! Tittade på filmen "Förtrollad", den var vacker och förtrollande :) Så igår natt kom jag hem vid 3- tiden, det var hur ljust som helst ute, hade lite svårt att sova måste jag säga..

Jag kommer verkligen att sakna alla.. kanske kommer upp till östersund om en vecka igen om jag får jobbet men det kommer inte att vara sig likt utan de andra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0