Lördag kväll i parken

Igår kväll kom Sara och hennes kompis Anna förbi en sväng här hemma hos pappa, Sara kom lite tidigare för att vi skulle äta tacos och så innan Anna skulle komma! En riktigt trevlig tjej! När klockan var lite före 9 så kom pappa och familjen hem, de hade varit på hästtävlig under helgen! Men vi fick sitta för oss själva ute på altanen hela kvällen :) Vi gjorde oss några groggar och drack lite vin innan vi skulle ut! Anna var nykter och körde bil. Först åkte vi ner till bryggan för att kolla läget! Det var typ 40+ där så vi åkte tillbaka till parken istället! Va inte så mycket folk där men de som var där var i alla fall i våran ålder :) Va inte sådär jättekul där direkt men det brukar det inte vara om det är inte är något speciellt eller när tältet inte är öppet! Men det gick i alla fall.. vi fick göra det roligt istället, så gott det gick! Va lite roligt folk där i alla fall, plus att jag fick veta och se någonting nytt... 
Imorgon ska de ringa från Östersund om jobbet.. undrar om jag får det el inte, i så fall måste jag sitta hela tisdagen på en varmt buss upp tillbaka! Fast jag saknar min lägenhet lite om jag ska vara ärlig :(
Jaja.. nu ska jag fortsätta titta klart på filmen på 3:an!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0