Lördag kväll i parken

Igår kväll var det en trevlig kväll.. Sara kom hem hit till pappa vid halv 7 och så fixade, eller rättare sagt så var det jag som fixade tacos åt oss! Sen efter ett tag så kom en kompis till Sara, Anna hette hon, en riktigt trevlig tjej! Sen på kvällen vid halv 9 så kom pappa och familjen hem, de hade varit på hästtävling som jag skrev sist att de skulle åka iväg på! Men det var lugnt, vi fick sitta själva ute på altanen! Drack några groggar och en flaska vin! Som tur så vara Anna nykter och hade bilen med sig, så först fick hon skjutsa oss till bryggan, men där var det typ bara 40 + så det var inget för oss! Så vi åkte tillbaka till parken istället, där var det heller inte så mycket med folk men de var i alla fall mer i våran ålder :) Det var faktiskt ganska så kul, blev det efter ett tag.. Fick både se och höra någonting nytt, det var däremot kul!

Imorgon ska de ringa om jobb.. hoppas att jag får det, ska bli skönt att komma upp tillbaka till Östersund!
Men nu ska jag titta klart på filmen på 3:an, om den inte redan har hunnit att ta slut! :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0