Länge sen..

Ja nu är det verkligen länge sen jag skrev sist. Har nog inte riktigt haft tid! Förra veckan jobbade jag som sagt på Willys och sen jobbade jag tor, fre, lör, sön och måndag 118100. I måndags kom Linda upp till Östersund :) Så vi hann ses en sväng innan jag började jobba på måndag kvällen! På tis och ons tog jag ledigt för att umgås med Linda hela dagarna. Så i tis var vi upp till skolan och hämtade ut våra tentor som vi skrev i början av juni. Gick jättebra för min del, blev jätteglad för betyget som jag fick, det går bara bättre och bättre för mig. Men ja ska väl inte säga för mycket för till hösten ska vi läsa sociologi, psykologi, lagen och en kurs till! Kommer att ha fullt upp med andra ord. Jaja, efter att vi hämtat tentorna så var vi till en tacobar och åt mat och sen på kvällen så tittade vi på film, fragile "på andra sidan". Den var faktiskt hemskt bra, så se den! Igår åkte jag och Linda till Frösö Zoo, det var verkligen hur kul som helst. Roligt att göra någonting annat för en gång skull liksom! Såg en massa djur och så fikade vi där, det tråkiga var att vädret inte var allt för roligt! Det regnade från och till hela tiden, men man kan ju inte få allt här i livet! Efter det skulle Linda hem och packa, så vi träffades ute på stan för att äta innan hon skulle åka med tåget hem till Göteborg igen! Så nu är allt som vanligt igen. Jobbade idag vilket jag också ska göra fre, lör, sön och måndag! Imorgon kväll kommer Bita upp igen :)

Fick just en förfrågan om en utlandsresa i augusti. Får lov att säga att det är hemskt frestande men jag måste tänka på saken! Hur jag jobbar och allt! Pengar är viktigt att ha, speciellt om man heter Johanna och slösar dem hela tiden!
'
Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0