Jag försvinner..

Mmm... jag tror att jag börjar försvinna! Det har nästan gått en vecka efter att jag solade, och så börjar jag "flaggna" nu! Tappar skinn överallt och imorgon är det min första dag på jobbet.. underbart va?! Känner mig faktiskt lite nervös med tanke på att vi bara har gjort två övningar och aldrig fått sitta där själva! Men men, det ska väl gå bra! Annars gör jag väl bort mig som jag alltid brukar och göra och sen vet alla vem jag är. Om man tänker på det viset så kommer det att gå snabbare att lära och känna alla på arbetsplatsen om jag väljer det senare alternativet :) Ska i alla fall försöka komma dit i tid så att jag hittar någon som kan visa mig allt! Men nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa lite i min nyköpta bok "stum sitter guden" av Anna Jansson.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0