Hagfors

Jaja.. nu är man hemma igen då. Har inte varit hemma i Hagfors på nästan två månader, fast nu när man väl kommit hem så får jag nog lov att säga att jag saknar Östersund, fast jag saknar nog mest alla flickorna :) Här hemma är allt som vanligt! Kom hem i mån, åkte med Camilla till Mora, buss mellan Mora och Malung och sen bil hem! På kväll kom Sandra och Theodore och hälsade uppe vid mamma.. en underbar liten pojke som var hur snäll som helst! I tis pluggade jag inför tentan och på kvällen gick jag ner en liten sväng och hälsade på hemma hos pappa! Igår pluggade jag också hela dagen och sen träffade jag Elin på kvällen, gick runt n vänta på stan, det lilla vi har och sen gick vi och köpte glass :) Idag kl 8 skrev jag den sista tentan inför sommaren! Jag hoppas att den gick bra men det tror jag i alla fall att den gjorde! Efter det så gick jag ut på stan och träffade Marie och hennes lille pojke, Liam! han var så söt, fast han gillade att skrika! Nej då.. men det har varit 30 grader ute så det var varmt åt honom :( Vi var ute och åt och sen kom mamma in en sväng så vi var och köpte glass och sen skjutsade hon hem mig till pappa så nu är jag här! Imorgon åker de iväg till Strömsholm, om det heter så, på hästtävling i två dagar så då får jag bo här hemma själv :) På lördag ska jag och Sara träffas och ha en hel dag, det är så länge sen jag såg henne! så vi ska nog gå och sätta oss ute vid "bryggan" och ta oss ett glas :) 
Idag ringde jag om jobbet men de var fortfarande inte klara, så de skulle ringa nu på måndag och om jag får jobbet så får jag lov att åka upp igen på tisdag, för introkursen skulle börja på onsdag! 
Jaja, detta var allt från mig! Hoppas att ni alla får en underbar sommar!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0