Fredag --> Lördag

Jaja.. visste inte vad jag skulle ha för rubrik.. det är fredag men eftersom klockan är över 12 så är det ju faktiskt lördag nu om man ska vara korrekt :) Vilke$n jävla dålig diskussion man kan ha va?! Sitter hemma hos Bita för tillfället och väntar på att hon ska bli klar någon gång under denna världstid.. men jag funderar starkt på om hon kommer att bli det :) Va i alla fall tänkt att vi skulle titta på film, hmm. Får väl vänta ett tag till så får vi se! Känner att jag börjar bli lite trött nu! Vi har just varit en sväng till Plaza och ätit en bit mat och så.. Å, idag tog min lillebror studenten, känns så konstigt att skriva/ säga det. Han är ju ändå min lillebror. Fast det är väl kanske jag som börjar att bli lite äldre :) Fast så gillar jag inte att tänka, alla saker som man ska hinna med.. Ojoj! Imorgon så åker Bita hem till sthlm och jag blir kvar här uppe helt själv, fast Linda kommer upp den 23:e och stannar i tre dagar, det ska bli kul! Får se till att vara ledig någon dag då! Det här blev ett hemskt blandat inlägg märker ja nu! Hmm.. men nu har jag nog inget mer att tillägga, ska gå hem nu!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0