Första testet avklarat

Igår var jag ner till make up store för att hälsa på Bita innan jag skulle iväg och skriva på kontraktet för sommarjobbet! Men men, nu är allt det fixat och igår var jag på "det nya jobbet" för första gången! Träffade de som jag ska jobba med också, vi är 18 st i gruppen och fyra av oss är flickor, vilken jämnställdhet va?! Igår fick vi i alla fall göra ett övningstest och sen fick vi göra ett slutprov och på det skulle vi ha 7/10 rätt. Klarade mig med 8/10 rätt så det var skönt. Sen slutade jag vid halv 9 och då gick jag hem till Bita en sväng, ganska länge faktiskt! Kom hem vi 00´40 inatt. Men det är ju lugnt, jag börjar ju inte förs kl: 3 idag!
Idag ska vi lära oss att skriva meddelanden och sen så ska vi få prova på och jobba en i timme :) Lite nervös...
Så vi får väl se hur det går! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0