Trevlig dag & god mat..

Vaknade halv 11 idag, blir bara tidigare och tidigare för varje morgon tror jag. Solen sken ute för en gång skull också. Inte dåligt att den vågar sig fram genom alla moln. Hade fått ett sms från Camilla vid halv 10, en timme tidigare. Lunch halv 1 stod det. Så det var bara att gå upp och fixa till sig. Camilla och hennes kille kom upp igår för att byta lägenhet idag. Lunchen var vi och åt på Asia Wok Restaurang, det var faktiskt hemskt gott. Utom några stekta och välkryddade nudlar! Satt kvar där en stund och pratade om både det ena och andra. Var i vilket fall riktigt kul att se henne igen! Sen innan de skulle åka hem igen så fick jag en 5 dagars för tidig födelsedagspresent :) Riktigt kul.. älskar att få paket. Fick i alla fall ett rör med 4, lila glas från Boda Nova. Jättefina :) Det roliga är att jag själv har tittat på dem ett par gånger i en inredningsbutik nere vid stan. Så nu antar jag att jag får lov och börja samla på Boda Nova också.. jag som hur mycket som helst kvar av Lasse Åberg- servis!

Tack så jättemycket för glasen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0