Tisdag kväll

Börjar redan känna mig lite trött.. lite konstigt med tanke på att jag har vänt på dygnet. Vilket jag brukar göra under sommaren. Fast det är väl bra egentligen. Måste var pigg imorgon.. Ska ut på stan ochäta med Camilla, hon och hennes kille kommer upp inatt. Hon ska byta lägenhet innan hösten och skolan börjar. Längtar faktiskt tills skolan ska börjar igen, träffa alla igen och återfå ett normalt liv! Sen på torsdag så kommer Bita upp igen.. hoppas att jag hinner träffa henne en sväng innan jag åker hem på fredag morgon kl 07.. uu va tidigt. Undrar hur jag ska ta mig upp.. men men. Det ska bli hemskt skönt och kul att komma för en gång skull! Vet inte riktigt hur länge jag ska vara hemma men jag tror det blir till den 28/7 och sen så åker jag nog upp igen och sen hem en sväng innan skolan börjar igen, för sen kommer det nog ta ett tag innan jag kan åka hem igen! Kommer nog att få en hel del att göra denna termin. Fast det ska faktiskt bara bli kul, vi ska börja med sociologi, psykologi, lagen och den sista kursen kommer jag inte ihåg. Sen blir det nog en del prata om den tredje termin, då ska vi ha vår första praktik :) Jaja.. men nu ska ja titta lite på skräckfilm innan jag lägger mig. Börjar ju bli sent nu!

P.S Hoppas att du har det jättebra nere i Australien! Kommer att sakna dig! Men vi har ju iaf Skype :) D:S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kan jag läsa bloggar igen, äntligen internet : ) Saknar dig med gumman men är snart hemma igen och då ses vi !; yes skype e bra grejer de!, PUSS

2008-09-03 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0