Rödvin & Jobb

Jaja.. jag kan i alla fall skylla på att jag har haft fullt upp. Jobbar typ varje dag känns det som, men man får väl se det från den ljusa sidan och det är att det kommer in pengar på kontot i slutet av månaden. Fast denna månad kommer pengarna att försvinna hemskt fort. Har en massa räkningar och så kommer den första hyran dessutom. Plus att jag ska åka hem den 18/7.. vill vara hemma i lilla Hagfors när jag fyller år. Väl hemma ska jag klippa mig och sen så ska jag till Marie och färga håret! Längtar så. Ska bli så skönt, ja tror jag ska tunna ur håret lite när jag ändå är där. Här uppe i Östersund händer det inte så mycket för stunden.. jag jobbar ganska så mycket som jag redan har sagt. Men i helgen var jag och Bita ute en sväng innan hon skulle dra hem till Stockholm. Vi var hemma hos mig och lagade mat och sen så hade jag en liter rödvin hemma som jag har haft kvar sen tre år tillbaka. Den flaskan satt fint kan jag lova, på Bita i alla fall. Själv mådde jag helt ok tills vi kom ner till Plaza där jag fick årets huvudverk, så vid halv två så gick vi till Subway och fick i oss en baguette, det var underbart gott och sen gick vi hem och lade oss. Dagen därpå hade jag fortfarande samma dunkande huvudverk, även dagen därpå, alltså igår. Å tack gode gud att datorerna för oss på SPA var utslagna, jag fick gå hem från jobbet. Ligga hemma hela dagen och få betalt! Det var en fin dag kan jag lova.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0