Godmorgon

Tror inte att jag riktigt har hunnit att vakna än. Idag ska jag hinna med en hel del innan jag åker hem imorgon. Längtar faktiskt hem nu, väldigt mycket. Trodde aldrig att jag skulle säga det men där var det :) Har tvättid nu kl 1 till 4 och undertiden där så ska jag packa och sen tänkte jag ta mig en tur på stan. Kolla runt lite, se om jag kan hitta en födelsedagspresent till min bror. Roligare om man hittar något här istället för hemma! Sen så ska jag städa lägenheten, laga mat och diska. Visst låter det som en rolig dag. Sen ikväll ska jag titta på Ghost whisperer och sen skulle det ju vara hemskt bra om jag kunde somna, eftersom jag vill vara utvilad tills imorgon. Vet fortfarande inte hur jag ska komma upp till kl 6. Men det är ett måste helt enkelt!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0