Tisdag

Fan va jävla irriterad jag blir alltså.. ja hatar datorer! Allt var så mycket bättre innan de kom till världen. Försöker lägga in nya låtar på mp3:n och det går inte för ett skrivskydd som inte ens existerar! Vill bara slänga ut datorn genom fönstret, fast jag skulle antagligen ångra mig efter 2 sekunder och behöva springa ut och hämta den i pyjamasen! Och det vill ingen behöva se :)
Idag har det varit en sådan där dag då man knappt har suttit ner. Hade föreläsning till kl 1 idag och sen hade jag tvättid kl 1 också.. så med andra ord så gick det fort hem! Hade tvättid till kl 4 och efter det så skulle jag, Linn, Camilla och Josefin iväg och fika. Riktigt trevligt.. det är så skönt att bara sitta och snacka! Kom hem vid 7- tiden och då var det bara och hoppa in i duschen för sen började Ugly Betty!

Imorgon blir det nog en lugn dag, har en föreläsning kl 10 - 12 och sen efter den så kommer det någon som ska prata om analysuppgiften som vi ska skriva under tiden som vi har praktik!

Och sen så är det torsdag, vilket innebär en lite finare middag med flickorna! Plus att Sara kommer hem då :)
Jaja, klockan är nu över 23 och jag borde nog gå och lägga mig nu, ska ju upp till morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0