Tuttis...

Ni läste rätt.. kan inte förstå att man kan komma på ett sådant ord/namn och sen dessutom döpa en restaurang/fik till det! Men men, det var i alla fall där jag just precis har varit med flickorna och fikat. Riktigt mysigt och världigt billigt (studentrabatt). Finns faktiskt fördelar med att vara studerande :) hehe. Men vi träffades även för att diskutera hemtentan och dess frågor.. Själv så har jag ju inte kommit så långt så det fanns ju inte så mycket att diskutera för min del, men det hjälpter ju en själv att bara sitta och lyssna och sen läsa de andras svar. På så sätt får man ju egna idéer!
Jaja, nu ska värma upp lite soppa och sen ska jag sätta mig i lugn och ro och läsa en artikel på engelska inför morgondagens seminarium. Åå va roligt, tur att jag har en sådan bra inställning, eller hur?! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0