Starkvin och ledsna ögon

Har haft en skön och ganska så avslappnade helg faktiskt! I fredags så var jag och Linn nere på stan för att julhandla lite, köpte världens mysigaste tröja åt min lillebror, så jag hoppas att han gillar den för annars så tar jag den :) Igår under dagens så var både jag och Linn åter nere på stan för att handla det sista som fattades. Så nu är alla klappar köpta, äntligen! Nu ska jag bara få med mig allt hem också.. undrar hur?! Men men, det ska nog gå! 
På lördag kväll så delade jag och Linn på en flaska "stark" vin hemma hos Bita.. hmm, Linn fick i alla fall ett glas :) Men jag drack inte upp flaskan själv, jag fick faktiskt hjälp av Maria och Karoline också! Men för att sammanfatta hela kvällen så hade jag riktigt kul, och det behövdes! Tror faktiskt att alla hade riktigt kul, verkade det som iaf. När de andra gick iväg till Plaza vid 00- tiden så gick jag, Sofia och Linn till Donken och käkade dålig mat.
Det lite sorgliga med det hela är att vi snart kommer att åka hem för praktiken.. den närmar sig med snabba steg alltså! Kommer verkligen att sakna Östersund och alla goa människor här uppe!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0