Restaurang Pera

Ja nu är klockan jämt efter 11 och det är tid för sängen, är faktiskt väldigt trött. Men först tänkte jag bara berätta att min vän Sara kom hem idag, fick höra hennes röst i ca 2 minuter. Det var så att jag och flickorna va till restaurang Pera idag och åt en sista middag tillsammans innan vi ska åka hem för julen! Det blev en dyr middag, i alla fall för lilla mig som kommer från Hagfors och inte är van sådana priser :) Maten var riktigt god kan jag lova, beställde den dyraste tallriken med allt på.. Jaja, det var i alla fall väldigt mysigt. Undrar hur Bitas lilla rundtur var? Ojoj! När jag kom hem så ringde jag tillbaka till Sara men hon låg och sov, stackarn måste ju vara helt slut efter den långa flygresan hem. Men men, nu är hon ju i alla fall hemma :)
Imorgon har jag en föreläsning och sen är det jullov! Och alla vännerna åker hem under morgondagen eller på lördag, men själv så åker jag med bussen kl 07 på måndag! Så jag har hela helgen på mig att packa och städa lägenheten. Jippi, eller hur?! :) Men nu ska jag lägga mig, känner mig helt slut!

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, jag hade somnade tyvarr, men vaknade 5 imorse, haha, blivit kosntigt med dygnsrytmen, blandad svensk och australiensktid eller fiji tid, dat tidsskillanden var 12 timmar med svenska tiden... men tankte va snall och vanta ringa nan timme innan jag vacker dig : ) ! Hoppas middagen var god, du far beratta mer sen, hoppas du sover gott! puss

2008-12-19 @ 07:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0